לטייל ולפסוח על ההוצאות: כך תבלו בחג מבלי לקרוע את הכיס

טיולים ובילויים בחופשות הם חוויה אך היא עשויה להיות יקרה במיוחד. אז איך נהנים מבלי לפגוע בארנק? הנה כמה טיפים

חג הפסח הנוכחי שונה מכל בחינה. מעבר למציאות הביטחונית המאתגרת, הוא מגיע אחרי גל העלאות מחירים ומצריך התאמות ותשומת לב להוצאות. יחד עם זאת, זה ממש לא אומר שאי אפשר לחגוג ולציין את החג. עם התנהלות נכונה אפשר בהחלט ליהנות ולמצות את החג. אז בואו נצא לדרך עם כמה טיפים:

תכנון מראש – לא סתם בחרנו להתחיל דווקא עם הסעיף הזה. קודם כל בגלל המציאות הביטחונית שלא ממש מאפשרת טיול באזור הצפון אך בעיקר בגלל שתכנון מראש יאפשר לכם להבין איזה פעילות או טיול תעשו בכל יום, כיצד הוא יראה ומה יהיו העלויות שלו. אפשר בהחלט להשאיר מקום לספונטניות אבל כן לדעת מה תרצו לעשות ואיפה לאורך כל ימי חול המועד (23-29.4 שיוצאים בימי שלישי עד ראשון). בהתאם לכך, תוכלו להזמין מראש לינה, אטרקציות ועוד ובכך לחסוך כסף.

מצו הנחות –  נדיר למצוא מועדון לקוחות שלא מציע הנחה כזו או אחרת למגוון רחב של אטרקציות. החל במועדוני לקוחות של חברות אשראי, דרך חברות במועדוני "חבר", כוחות הביטחון" וכלה אפילו בקודי קופון של משפיענים באינסטגרם. כיום קל במיוחד לקבל הנחות, ויחד עם תכנון מראש תוכלו לממש את ההטבות ולחסוך סכומים משמעותיים.

פעילויות חינמיות – שיטוט קליל באינטרנט או חיפוש של "פעילויות חינם בפסח" בגוגל יכול בקלות לאפשר לכם למצוא פעילויות חינם שנערכות בסמוך למקום המגורים שלכם או היעד שתסעו אליו. שווה לבדוק את זה. כמו כן אפשר להיכנס לאתרים של גופים ציבוריים, רשויות מקומיות וגופים אחרים ולראות אילו הטבות מוצעות.

הביאו מהבית – אחת מההוצאות המרכזיות סביב טיולים היא אוכל ולכן הכנה מראש של אוכל בבית עשויה להיות חסכונית ואפילו מהנה במידה וגם עושים פיקניק בטבע. רק אל תשכחו לאסוף אחריכם את האשפה

דילוג לתוכן