מחפשים אשראי לעסק?

אנחנו בקפטן קרדיט מתמחים בליווי בעלי עסקים בתהליכי גיוס אשראי.

כלשכת אשראי מבית דן אנד ברדסטריט, הפועלת בפיקוח בנק ישראל, יש לנו את הידע, המקצועיות והאחריות למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורך ממגוון נותני אשראי .

עדי קלייניאן
מנהל תחום אשראי לעסקים בקפטן קרדיט
כלכלן עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בעולם האשראי העסקי כולל תפקידים בכירים במערכת הבנקאית.

"עסקים קטנים ובינוניים הם הקטר של הכלכלה הישראלית. במציאות המאתגרת של היום אני שמח על הזכות ללוות ולעזור לבעלי עסקים רבים למצוא בדיוק את הפתרון המתאים להם בנקודות משבר או צמיחה"

לשיחה אישית חינם

לחפש אשראי כשהכח בידיים שלכם!

אפליקציית קפטן קרדיט היא המקום היחיד בו תוכלו לקבל הצעות אשראי המותאמות לדירוג העסקי והפרטי שלכם בלחיצת כפתור, להבין מי רוצה להתחרות עליכם ומה התנאים הכי טובים שתוכלו לקבל !

אשראי לעסקים באפליקציה:
הצעות ממגוון נותני אשראי בנקאיים וחוץ בנקאיים שכבר מותאמות לדירוג ולנתוני האשראי שלכם.
קו אשראי לעסק אינו הלוואה, אלא מעין כיס שעסק יכול לפתוח ולמלא בסכום ייעודי, למשוך כמה שצריך ולשלם ריבית רק בעבור הסכום שהוציא. מדובר במסגרת אשראי שאינה המסגרת המוכרת בבנק, ואת הריבית עליה לא ישלם העסק במלואה אלא רק על סכום הכסף אותו ניצל. אנחנו בקפטן קרדיט נאפשר לך בחירה בין מספר אפשרויות ללקיחת קווי אשראי , המאפשרים התנהלות פיננסית המותאמת לצרכים שלך.
מתן ערבות בלי "לנעול" את הכסף שלך. בקפטן תקבלו הצעות לערבות לעסק שלכם בהליך חיתום מהיר ממספר נותני אשראי ותוכלו להשוות ולבחור.
יעוץ וליווי של היועצים הפיננסים שלנו לבדיקת זכאות למימון בערבות המדינה וליווי למימוש הזכאות במידה ונמצאה מתאימה לכם.
לקפטן יועצים עסקיים מומחים בעלי ניסיון רב שיעזרו לכם להצמיח את העסק שלכם ולקבל מוצרי אשראי בתנאים טובים יותר. במסגרת שירות הייעוץ תוכלו לקבל ליווי ליווי על ידי יועץ עסקי מומחה בהגשת בקשה לערבות מדינה, ליווי ואיתור מקורות אשראי לגיוס אשראי, בהתאם לצרכי העסק שלכם, התזרים וערוצי המימון הרלוונטים.
Captain Credit