מה האפליקציה נותנת לי?

האפליקציה נותנת לך כלי איכותי לניהול ושדרוג ההתנהלות הפיננסית שלך. היא תיתן לך ידע חשוב בנושא הדירוג ודוח האשראי שלך (כלל ההתחייבות כמו משכנתא הלוואות וכרטיסי אשראי כולל ריביות וניצול מסגרות) ותעניק לך כלים לשדרוג כמו: המלצות פיננסיות מבוססות מודל ייחודי והצעות אשראי המותאמות בדיוק לדירוג שלך.

האם השירות באפליקציה יכול לשפר לי את הדירוג?

הקפטן מרכז עבורך את נקודות החולשה והחוזקה בדירוג שלך, נותן לך המלצות לשדרוג הדירוג ומציע לך הצעות פיננסיות למוצרי אשראי בתנאים טובים יותר ממה שיש ברשותך היום. כלים אלו יכולים לעזור לך לשפר את ההתנהלות הפיננסית שלך ובכך לשפר את דירוג האשראי שלך.

ממה אתם מרוויחים?

אנחנו מתוגמלים אך ורק על ידי נותני האשראי. מידע נוסף ופרטים על המודל העסקי שלנו ניתן לקרוא כאן

מאיפה יש לכם את כל המידע עלי?

כל המידע הנאסף עליך מגיע אל הקפטן ישירות ממאגר נתוני האשראי שמנהל בנק ישראל, וכולל נתונים רבים אודות ההתנהלות הפיננסית שלך. המידע כבר קיים במאגר ולקפטן היכולת להנגיש לך את המידע הזה.

מיהם נותני האשראי שאתם עובדים איתם?

אנחנו עובדים עם מגוון רחב של נותני אשראי איכותיים ואמינים, חלקם בנקאיים וחלקם חוץ בנקאיים. במטרה להתאים לך את ההצעות הטובות ביותר, אנחנו מוסיפים נותני אשראי באופן תדיר

מאיפה מגיעות הצעות האשראי שמופיעות עבורי בקפטן?

אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להציג לך הצעות המותאמות לדירוג האישי שלך ולכן אנחנו עובדים עם מגוון נותני אשראי מוסדרים ומפוקחים ומאפשרים לך לבחור מבניהם את ההצעה שהכי רלוונטית עבורך. במידה ובחרת לפנות לאחד מנותני האשראי על בסיס הצעה שקיבלת דרך האפליקציה נעביר את פרטיך ללווה להמשך התהליך, מכאן ההחלטה כיצד להמשיך בידיים שלך.

מי קובע את דירוג האשראי שלי?

דירוג האשראי האישי נקבע על ידי לשכת האשראי שהוסמכה לכך מטעם בנק ישראל ומתבסס על המידע המרוכז במאגר נתוני האשראי של בנק ישראל.

יש טעות במידע שלי באפליקציה, איך מתקנים?

נתוני האשראי המדווחים למערכת אמורים לשקף את המידע שקיים אצל מקור המידע המדווח. אם לדעתך נפלה טעות בדיווח נתוני האשראי, באפשרותך לפנות אל מקור המידע הרלוונטי או להגיש בקשה לתיקון מידע. בקשה לתיקון מידע ניתן להגיש רק על ידי כניסה לאזור האישי ובחירה בתהליך הייעודי בתפריט "הגשת פניות".

דילוג לתוכן