האם אפשר לסמוך על הקפטן?

הקפטן מקבל את הנתונים שלך ישירות מבנק ישראל, כך שכל המידע הוא אמין לחלוטין. הקפטן מתבסס על המידע האישי שלך ובונה לך המלצות אישיות בהתאם לצרכים שלך.

מה האפליקציה נותנת לי?

האפליקציה נותנת לך כלי איכותי לניהול ושדרוג ההתנהלות הפיננסית שלך. היא תיתן לך ידע חשוב בנושא הדירוג ודוח האשראי שלך (כלל ההתחייבות כמו משכנתא הלוואות וכרטיסי אשראי כולל ריביות וניצול מסגרות) ותעניק לך כלים לשדרוג כמו: המלצות פיננסיות מבוססות מודל ייחודי והצעות אשראי המותאמות בדיוק לדירוג שלך.

כמה זה עולה לי?

אנחנו מאמינים שהמידע האשראי ודירוג האשראי שלך צריכים להיות זמינים ונגישים לך בכל רגע, ולכן ההצטרפות והשימוש בשירות של קפטן קרדיט היא חינם ללא עלות עבורך.

איך אדע שכל המידע האישי שלי מוגן?

קפטן קרדיט עושה שימוש במערכות הגנת המידע המתקדמות ביותר על מנת להבטיח את פרטיות המידע שלך. הגישה למערכת נתוני האשראי הינה מאובטחת ותחת פיקוח של בנק ישראל.

האם השירות באפליקציה יכול לשפר לי את הדירוג?

הקפטן מרכז עבורך את נקודות החולשה והחוזקה בדירוג שלך, נותן לך המלצות לשדרוג הדירוג ומציע לך הצעות פיננסיות למוצרי אשראי בתנאים טובים יותר ממה שיש ברשותך היום. כלים אלו יכולים לעזור לך לשפר את ההתנהלות הפיננסית שלך ובכך לשפר את דירוג האשראי שלך.

מאיפה יש לכם את כל המידע עלי?

כל המידע הנאסף עליך מגיע אל הקפטן ישירות ממאגר נתוני האשראי שמנהל בנק ישראל, וכולל נתונים רבים אודות ההתנהלות הפיננסית שלך. המידע כבר קיים במאגר ולקפטן היכולת להנגיש לך את המידע הזה.

איך ניתן לשפר את דירוג האשראי שלי?

באופן כללי- ככל שההתנהלות הפיננסית שלך תהיה טובה יותר כך הדירוג שלך יעלה בהתאם. בעמוד הראשי באפליקציה בכפתור "למה זה הדירוג שלי" ניתן לראות מה הם בדיוק הדברים השליליים המשפיעים על הדירוג שלך ובאיזו רמה הם משפיעים. בנוסף, יחכו לך שם טיפים מהקפטן שיעזרו לך לשפר את הנקודות השליליות. שיפור הנקודות השליליות יעזור לשיפור הדירוג

מאיפה מגיעות הצעות האשראי שמופיעות עבורי בקפטן?

אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להציג לך הצעות המותאמות לדירוג האישי שלך ולכן אנחנו עובדים עם מגוון נותני אשראי מוסדרים ומפוקחים ומאפשרים לך לבחור מבניהם את ההצעה שהכי רלוונטית עבורך. במידה ובחרת לפנות לאחד מנותני האשראי על בסיס הצעה שקיבלת דרך האפליקציה נעביר את פרטיך ללווה להמשך התהליך, מכאן ההחלטה כיצד להמשיך בידיים שלך.

יש טעות במידע שלי באפליקציה, איך מתקנים?

נתוני האשראי המדווחים למערכת אמורים לשקף את המידע שקיים אצל מקור המידע המדווח. אם לדעתך נפלה טעות בדיווח נתוני האשראי, באפשרותך לפנות אל מקור המידע הרלוונטי או להגיש בקשה לתיקון מידע. בקשה לתיקון מידע ניתן להגיש רק על ידי כניסה לאזור האישי ובחירה בתהליך הייעודי בתפריט "הגשת פניות".

איפה אני רואה את דירוג האשראי שלי?

נכנסים לאפליקציה של קפטן קרדיט, עוברים תהליך הזדהות קצר ומקבלים את דירוג האשראי העדכני שלכם. בלחיצה על " למה זה הדירוג שלי" ניתן לראות את היסטוריית הדירוגים שלך ופירוט ממה מושפע הדירוג שלך.

דילוג לתוכן