שאלות ותשובות

הקפטן מקבל את הנתונים שלך ישירות מבנק ישראל, כך שכל המידע הוא אמין לחלוטין. הקפטן מתבסס על המידע האישי שלך ובונה לך המלצות אישיות בהתאם לצרכים שלך.

האפליקציה נותנת לך כלי איכותי לניהול ושדרוג ההתנהלות הפיננסית שלך. היא תיתן לך ידע חשוב בנושא הדירוג ודוח האשראי שלך (כלל ההתחייבות כמו משכנתא הלוואות וכרטיסי אשראי כולל ריביות וניצול מסגרות) ותעניק לך כלים לשדרוג כמו: המלצות פיננסיות מבוססות מודל ייחודי והצעות אשראי המותאמות בדיוק לדירוג שלך.

אנחנו מאמינים שהמידע האשראי ודירוג האשראי שלך צריכים להיות זמינים ונגישים לך בכל רגע, ולכן ההצטרפות והשימוש בשירות של קפטן קרדיט היא חינם ללא עלות עבורך.

קפטן קרדיט עושה שימוש במערכות הגנת המידע המתקדמות ביותר על מנת להבטיח את פרטיות המידע שלך. הגישה למערכת נתוני האשראי הינה מאובטחת ותחת פיקוח של בנק ישראל.
רק את/ה יכול/ה להיכנס לאפליקציה, בכדי להיכנס לחשבון יש צורך בהזנת סיסמא אישית ובזיהוי טביעת אצבע ו/או זיהוי פנים, כך שבהחלט אפשר להיות רגועים.

הקפטן מרכז עבורך את נקודות החולשה והחוזקה בדירוג שלך, נותן לך המלצות לשדרוג הדירוג ומציע לך הצעות פיננסיות למוצרי אשראי בתנאים טובים יותר ממה שיש ברשותך היום. כלים אלו יכולים לעזור לך לשפר את ההתנהלות הפיננסית שלך ובכך לשפר את דירוג האשראי שלך.

כל המידע הנאסף עליך מגיע אל הקפטן ישירות ממאגר נתוני האשראי שמנהל בנק ישראל, וכולל נתונים רבים אודות ההתנהלות הפיננסית שלך. המידע כבר קיים במאגר ולקפטן היכולת להנגיש לך את המידע הזה.
דירוג האשראי שלך הוא אישי והנתונים שלך באפליקציה חשופים לעינייך בלבד. הדירוג יועבר לנותן האשראי באישורך בלבד לטובת קבלת הלוואה/ביטוח/משכנתא.
באופן כללי- ככל שההתנהלות הפיננסית שלך תהיה טובה יותר כך הדירוג שלך יעלה בהתאם. בעמוד הראשי באפליקציה בכפתור "למה זה הדירוג שלי" ניתן לראות מה הם בדיוק הדברים השליליים המשפיעים על הדירוג שלך ובאיזו רמה הם משפיעים. בנוסף, יחכו לך שם טיפים מהקפטן שיעזרו לך לשפר את הנקודות השליליות. שיפור הנקודות השליליות יעזור לשיפור הדירוג שלך. חשוב לדעת שתהליך שיפור הדירוג הוא תהליך הדרגתי שלוקח זמן.

אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להציג לך הצעות המותאמות לדירוג האישי שלך ולכן אנחנו עובדים עם מגוון נותני אשראי מוסדרים ומפוקחים ומאפשרים לך לבחור מבניהם את ההצעה שהכי רלוונטית עבורך. במידה ובחרת לפנות לאחד מנותני האשראי על בסיס הצעה שקיבלת דרך האפליקציה נעביר את פרטיך ללווה להמשך התהליך, מכאן ההחלטה כיצד להמשיך בידיים שלך.

נתוני האשראי המדווחים למערכת אמורים לשקף את המידע שקיים אצל מקור המידע המדווח. אם לדעתך נפלה טעות בדיווח נתוני האשראי, באפשרותך לפנות אל מקור המידע הרלוונטי או להגיש בקשה לתיקון מידע. בקשה לתיקון מידע ניתן להגיש רק על ידי כניסה לאזור האישי ובחירה בתהליך הייעודי בתפריט "הגשת פניות".

נכנסים לאפליקציה של קפטן קרדיט, עוברים תהליך הזדהות קצר ומקבלים את דירוג האשראי העדכני שלכם. בלחיצה על " למה זה הדירוג שלי" ניתן לראות את היסטוריית הדירוגים שלך ופירוט ממה מושפע הדירוג שלך.