למצות את ההנחות: כך לא תפספסו אף הטבה בקיץ הנוכחי

השנה, גם הבנקים הצטרפו לחגיגת ההטבות והקופונים של מועדוני הלקוחות לקראת הקיץ. הנה כל מה שצריך לדעת כדי לממש ולחסוך

הקיץ הנוכחי שובר שיאים של חום ושל יוקר מחיה, ונראה שרק ההטבות העונתיות שמוצעות דרך המועדונים השונים יכולות לצנן קצת את האווירה. מי שהצטרף השנה ל"גל הקופונים" הם הבנקים ויצאנו לבדוק כמה מההטבות שהם מציעים:

בנק הפועלים –  בעלי משכנתאות יוכלו להקפיא את ההחזר למשך חודש ולפרוס את מסלול הפריים לעד 30 שנה, ללא שינוי התנאים. בעלי הלוואות יכולים לקבל "חופש" של חודשיים מהתשלום .
לפרטים המלאים באתר הבנק:
https://www.bankhapoalim.co.il/he/loans/postpone-loan

בנק לאומי –  בעלי הלוואות יוכלו לפרוס אותן לתקופה ארוכה יותר ללא שינוי בריבית, בעלי משכנתאות יוכלו להקפיא את ההסדרים או חלק מהם לתקופה של עד 24 חודשים ובעלי יתרת זכות יזכו לריבית של 2%. לפרטים המלאים:
https://www.leumi.co.il/Articles/51592/

בנק דיסקונט – הבנק מאפשר הקפאת תשלומי קרן על החזרי הלוואות לתקופה של עד שלושה חודשים ללא עלות, הקפאת הריבית על המינוס למשך שנה והטבות שונות במשכנתא.
לפרטים המלאים:
https://www.discountbank.co.il/DB/private/lp/cost_of_living

בנק מזרחי טפחות – הבנק הודיע על הפחתת הריבית על המינוס בהתאם למדרגות שונות, זיכוי מיוחד לבעלי משכנתאות וריבית זכות לבעלי יתרת זכות. לפרטים המלאים:
https://www.mizrahi-tefahot.co.il/about-mizrahi-tefahot-he/press-releases/benefits-to-customers/

גיל יהלום, יועץ פיננסי בכיר במחלקת הייעוץ של קפטן קרדיט מסביר כי "ההטבות והמבצעים שמציעים הבנקים מוגבלים בזמן. כדי להפיק מהן את המקסימום מומלץ לנצל את תקופת ההטבה או ההקפאה להערכות פיננסית מחודשת, צמצום הוצאות במידת הצורך או הגדלת הכנסות. אחרת, הן לא באמת יועילו ויובילו לשינוי משמעותי. כמו כן, לפני שמממשים הטבה כזו או אחרת חשוב לוודא את האותיות הקטנות ולהבין כיצד הדברים יראו בסיום המבצע או בתום ההקפאה".

כל ההטבות במקום אחד

ואחרי החידושים של הבנקים, כדאי לשים לב גם להטבות שמסתתרות ממש מתחת לאף. רבים מאתנו מחזיקים לפחות כרטיס אשראי אחד וחברים במועדוני לקוחות שונים מתוקף מקום עבודה, ארגון מקצועי ועוד. כל אחד מהם מציע הטבות או הנחות שונות למגוון שירותים ומוצרים, אך לרוב אנחנו לא יודעים או זוכרים אותן. אפליקציית FID (לשים לינק) מאפשרת בדיוק את זה: לחפש את ההטבות בהתאם לעסק שבו מתכוונים לרכוש או בהתאם לסוג הכרטיס, לממש את ההטבה ולחסוך.

דילוג לתוכן