כשפניתי לבנק ישראל בבקשה למשוך את דוח האשראי שלי, נאמר לי כי הדוח החינמי שלי כבר נמשך. איך ניתן לקבל אותו?

ייתכן כי נתת יפוי כח לנותן אשראי שמשך עבורך את הדוח. על פי חוק, נותן האשראי שמשך את הדוח שלך דרך המערכת שלנו חייב לספק לך העתק שלו. על פי ההנחיות החלות עלינו, אנו לא שומרים את הדוחות במאגרי המידע של החברה.

אני לא רוצה להופיע במאגר הנתונים, האם זה אפשרי?

ברמה העקרונית כן. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי מחיקת נתונים ממאגר האשראי אינה מומלצת. היא עשויה להציג אותך כלווה מסוכן ולמנוע ממך לקבל הלוואות. שיפור דירוג אשראי בדרך הנכונה ללא קיצורי דרך היא על ידי התנהלות פיננסית נכונה.

כמה יעלה לי להזמין דוח אשראי מלא מהמאגר?

הקפטן מוריד עבורך בפעם הראשונה את דוח נתוני האשראי החינמי שלך, על מנת שיוכל להציג לך את הדירוג והנתונים הפיננסיים שלך. בהמשך, במידה ובוצעו שינויים מהותיים בדוח נתוני האשראי שלך אשר משפיעים על הדירוג, הקפטן יעדכן עבורך את הדוח והדירוג ללא עלות כך שתמיד תישאר מעודכן. חשוב לדעת- במידה ולא בוצעו שינויים מהותיים בדוח שלך

יש טעות במידע שלי באפליקציה, איך מתקנים?

נתוני האשראי המדווחים למערכת אמורים לשקף את המידע שקיים אצל מקור המידע המדווח. אם לדעתך נפלה טעות בדיווח נתוני האשראי, באפשרותך לפנות אל מקור המידע הרלוונטי או להגיש בקשה לתיקון מידע. בקשה לתיקון מידע ניתן להגיש באזור האישי באתר נתוני האשראי בתפריט "הגשת פניות".

דילוג לתוכן